Jag hatar folk som lyssnar på aftonbladet.

Jag blir så sjukligt irriterad när jag ser alla kommentarer på Aftonbladet.se. För det första, så vet vi alla om att pressen alltid vrider och vänder för att få löp och läsare. Allt för att locka till sig så många läsare som möjligt, samtidigt som de skiter i om de förvränger vad personerna de intervjuat egentligen sagt. När vi hör skvaller i pressen så är vi inte så långsamma med att komma med kommentaren "men jag tror inte på allt jag läser i tidningarna!"

Nej men vad bra då?!

Men ändå ska alla dessa idioter som läser Aftonbladet (och nästan alla andra tidningar också för den delen, men det är just Aftonbladet jag har varit inne på och väckt mina känslor), sväljer med hull och hår vad de skriver om Petter Northug och hans så kallade uttalanden!

För det första, personer som kommenterar på Aftonbladet är i regel idioter, så då vet ni det.

För det andra, de människor som tidigare säger att de inte tror på vad som står i pressen, sitter ändå och tror på allt de vill tro på. Dvs. de tror på allt som pressen påstår att Petter Northug har sagt.

Jag har personligen följt Petter Northug (lika så alias Skitstöveln här på bloggen) då jag tycker han är en så grymt skön människa och är fantastisk på skidor! Han är kungen! Han är kort och gott, Norges Zlatan.

Men problemet för svenskar är att de inte klarar av att ha en person som kommer med vassa och skämtsamma kommentarer mot sig, utan det är bara charmigt när det gäller Zlatan.

Ännu en sak som jag kan tillägga är att jag såg en frågeställning, ja återigen på Aftonbladet.se där de frågade, "Vilka höll du på i spurten på herrarnas stafett?"
Självklart svara jag Norge, våra fantastiska grannar i väst. Våra lusekoftor, fantastiska skidåkare och härliga människor. Först håller man på Sverige, direkt efter håller man på Norge.


Jag vill bara klargöra att alla har rätt att vädra sina känslor och åsikter, likaså Petter Northug. Dessutom sa han vad alla andra tänkte, Jesper Modin var dålig idag. Han höll inte, därför blev det inget guld till Sverige. Men tro mig, jag tvekar inte det minsta på att Jesper Modin en annan dag kommer köra över Norge och alla tänkbara motstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0