Jag hatar beroende.

We all are. Något jag och den kära signaturen Indignation har gemensamt är vår kärlek till Coca, som skåninganra säger. Just nu är jag så extremt beroende att jag får huvudvärk om jag inte har minst en burk om dagen. Har en burk om dagen. Skön svenska. Hatar detta också, när man direktöversätter engelska till svenska. Blir fel. Hur som heslt. Addiction. Jobbigt, man blir på dåligt humör, dessutom är det inte särksillt ekonomiskt att 'behöva' ha Coca hemma hela tiden. Dyrt som attans.

andra saker jag tänker på, fäör att gå off topic, är hur stor risk det är att engelsmännen uppfattar att jag är beroende av kokain, snarare än Coca. Minst tre gånger i veckan yttrar jag frasen 'I need coke'. därefter snärvlar jag. som en riktigt kolasnortare. Perfekt. Jävla nsörvlande, I blame mitt beroende till simningen. Kloret i vattnet gör mig snörvlig. Väldigt konstigt. En vacker dag önskar jag att jag kunde komma på vad det är i simhallen som gör mig beroende av att gå dit. Nej nu skrev jag fan fel igen. Jag menar att jag önskar att jag en vacker dag kommer på vad det är som gör mig beroende av att besöka simhallen. Eller snarare vilken av de olika dragningskrafterna som väger mest. Hänger ni med? Jag hatar korkade människor. Och folk som är så pk att de inte can take a joke, därför kan jag inte avsluta med ett roligt citat här så det får bli hej då.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag är också beroende av coca cola.. och shopping haha :) det bränns lite i plånboken



sv. Tack ska du ha :)

2011-03-10 @ 12:19:05
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0