Jag hatar att kräkas.

Vi vet alla hur det är. Man vaknar efter en våt natt, eller inte en våt natt. Magsjuka är också legitimt, och känner att man måste vomera. Men det är ju för fan skitäckligt. Så man ligger i sängen med den där känslan, men försöker hålla tillbaks innehållet i magen. Why fight it, liksom? Jag vet inte, alla vet ju att det känns extremt mycket bättre efter man har dejtat toalettstolen i en kvart. Ändå försöker man stå emot. Stupido! Fan vad jag hatar mig själv, jag skulle inte ha lyssnat på min naturkunskapslärare: 'Hur många är stirrar sig blinda på bäst före-datum? Luktar det/smakar det/ser det okej ut så ät det!'


Kommentarer
Postat av: Jane

Lät inge kul, krya på dig :)



sv. Tack du :D

2011-03-03 @ 17:54:35
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0