Jag hatar teknologi.

Alla dessa jävla påhitt. Jag är rasande. Datorn ger mig huvudvärk. FAN. Ni vet alla de här fula orden och koderna som ser ut som en femåring har srivt, eller en 60 år gammal skrivmaskin printat ut bakslänges och sen spillt kaffe över? Ibland är det sjukt svårt att urskilja vad det står. Särskillt när man som jag har konstant huvudvärk. Jag dör.

Skype. Varenda jävla gång jag har camse-, videosamtal menar jag, på skype så dyker det upp en ruta var eviga minut som visar inställningarna på min webbkamera. I rutan kan jag kontorllera och ändra vilken färg bilden har eller om jag vill se ut som en alien eller en tjock tant eller varför inte ha ett halvt ansikte. Rutan poppar upp hela tiden. och när jag skriver så poppar rutjäveln upp. Och det jag skrivit skrivs inte, hänger ni med. Jag kan inte skriva på tangenbordet utan att ha ett öga på det. Dessutom ger dattorskärmen mig huvudvärk. Like I said.

för det tredje. Facebookchatten. Folk loggas inutinutinutinutinut. De satans bokstäverna som ska formas till ord hamnar inte i skrivrutan. När jag trycker på enter för att skicka iväg ett medelande skickas det aldrig. Vilket jag inte tänker på, utan det går fem minuter och då blir jag förbannad "men för i helevet svara på min fråga på facebookchatteeeeeeeeeeen" skrivker jag men inser att jag inte har skickat iväg min fråga. Jävla Facebook.

Fan. jag kan inte ens ladda upp bilder på tha blog. Helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0